ΥΜΝΟΣ ΔΙΓΕΝΗ

Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017

Ντέμης Νικολαϊδης: "υπέγραψα με μηδενικό συμβόλαιο"!!! Η καριέρα του!!!

Αποτέλεσμα εικόνας για ντεμησ νικολαιδησ
ΝΤΕΜΗΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ

"Θυμάμαι είχα κατέβει στην Αθήνα με τον πρόεδρο του Εθνικού Αλεξανδρούπολης σ' ένα ξενοδοχείο στον Λυκαβηττό. Ήταν εκεί ο κ. Αλαμάνος, σοβαρός άνθρωπος, εγώ 20 χρονών λίγο ψαρωμένος. Οπότε συζητά λίγο με τον πρόεδρο του Εθνικού, τα λένε οι δυο τους και μετά φωνάζει εμένα να υπογράψω συμβόλαιο. Αν και δεν μ' ένοιαζε τίποτε, πήγα να υπογράψω και εκεί που έγραφε το ποσό δεν υπήρχε, ήταν κενό. Τους λέω μισό λεπτό πρέπει να μιλήσω στο τηλέφωνο. Παίρνω τηλέφωνο τον πατέρα μου και του λέω: "Πήγα να υπογράψω συμβόλαιο στον Απόλλωνα αλλά δεν έχει χρήματα είναι μηδέν". Και μου λέει ο πατέρας μου στο τηλέφωνο : "Υπέγραψε κι ας είναι μηδενικό το συμβόλαιο. Απλά φύγε από δω". Και γύρισα κι έβαλα την υπογραφή μου. Ό,τι και να είναι, ήθελα να παίξω Α' Εθνική. Με πίστευα όπως κι ο πατέρας μου. Αυτό εννοούσε. Πήγαινε στην Α' Εθνική κι ας είναι μηδέν. Θα έρθει. Θα έρθει και η οικονομική καταξίωση. Οπότε έτσι έγινε. Αργότερα θυμάμαι μου έβαλε κι ένα μισθό δήθεν ο κ. Αλαμάνος, μου έκανε κάποιες χάρες, με πρόσεχε γιατί ήμουν καλός παίκτης. Αν του ζητούσα λεφτά μου έδινε. Αλλά επειδή ήταν καλές χρονιές κι εκείνος φαντάζομαι ποτέ δεν έχει πληρώσει στον Απόλλωνα τόσα λεφτά για πριμ, τα χρήματα που πήραμε εκείνες τις δύο χρονιές τουλάχιστον στον Απόλλωνα ήταν πάρα πολλά. Δηλαδή για μένα που ήμουν μόνος μου και κατέβηκα στην Αθήνα ζούσα πάρα πολύ άνετα." 
  Ντέμης Νικολαϊδης

Ντέμης Νικολαΐδης
Προσωπικές πληροφορίες
Πλήρες όνομα Θεμιστοκλής Νικολαΐδης
Ημερ. γέννησης 17 Σεπτεμβρίου 1973 (44 ετών)
Τόπος γέννησης Γκίσεν, Γερμανία
Ύψος 1,74 m
Θέση Επιθετικός
Επαγγελματική καριέρα*
Περίοδος Ομάδα Συμμ. (Γκ.)
1992-1993 Εθνικός Αλεξανδρούπολης 39 (14)
1993-1996 Απόλλων Σμύρνης 80 (38)
1996-2003 ΑΕΚ 189 (125)
2003-2004 Ατλέτικο Μαδρίτης 22 (6)
Σύνολο 330 (183)
Εθνική ομάδα
Περίοδος Ομάδα Συμμ. (Γκ.)
1995-2004 Ελλάδα 54 (17)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου