ΥΜΝΟΣ ΔΙΓΕΝΗ

Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

Πυρά και από Nίκο Πασιαλή σε Καλαϊτζίδη: «Επικίνδυνος για τον Άρη»

 Πυρά και από Πασιαλή σε Καλαϊτζίδη: «Επικίνδυνος για τον Άρη»
Επιστολή-απάντηση με πυρά απέστειλε και ο πρώην προπονητής του Διγενή Λακκώματος και νυν της Κ-20 του ΑΡΗ Νίκος Πασιαλής (μετά τον Κώστα Οικονομίδη) με την οποία τοποθετείται γύρω από τα όσα είπε ο τεχνικός του Άρη, Δημήτρης Καλαϊτζίδης, για την δουλειά που γίνεται στα τμήματα υποδομής του συλλόγου.
Αναλυτικά η τοποθέτηση του προπονητή της Κ-20 του Άρη, Νίκου Πασιαλή:
«ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΗΣ ΑΣΧΕΤΙΛΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΒΑΘΜΟ
Ενημερώθηκα και μελέτησα τις δηλώσεις του κ. Καλαϊτζίδη σχετικά με την απόφασή του να απαξιώσει όλους τους ποδοσφαιριστές της ομάδας Κ20  του ΑΡΗ .
Ειλικρινά τρόμαξα από μια τέτοιου είδους συμπεριφορά απέναντι σε παιδιά που είναι στην ομάδα του ΑΡΗ πολλά χρόνια, κάνουν πρωταθλητισμό, αγαπούν την ομάδα και έχουν τα δικά τους όνειρα.
Είμαι πολλά χρόνια στον ΑΡΗ , έχω συνεργαστεί με καταξιωμένους προπονητές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και τέτοιου είδους συμπεριφορά δεν έχω αντιμετωπίσει από κανέναν.
To έργο μου στο ΑΡΗ το γνωρίζουν όλοι οι φίλαθλοι της Θεσσαλονίκης και της υπόλοιπης Ελλάδας και δεν μπορεί ο κάθε τυχαίος προπονητής να με απαξιώνει και να μηδενίζει την προσφορά μου στον σύλλογο . Δουλέψαμε όλα αυτά τα χρόνια κάτω από  πολύ δύσκολες συνθήκες , έχουμε πάρει πρωταθλήματα  Ελλάδος και πολλοί παίκτες μου αγωνίζονται   στις Εθνικές ομάδες , στην Ευρώπη , στην SUPERLEAGUE και στην FOOTBALLLEAGUE.
Αντιλαμβανόμενος τις δύσκολες στιγμές που περνάει ο ΑΡΗΣ μας, πήγα στο γραφείο του  χωρίς να με καλέσει, σαν συνάδελφος και συνεργάτης, για να τον καλωσορίσω, να του ευχηθώ καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο του και να τον ενημερώσω. Αμέσως αντιλήφθηκα ότι ο κ, Καλαϊτζίδης παρεξηγήθηκε, γιατί μάλλον ήθελε να τον χαιρετίσω σε στάση προσοχής. Φυσικά έφυγα αφήνοντας την έκθεσή μου για την Κ20 και δεν συναντήθηκα ξανά μαζί του.
Είμαι βέβαιος ότι από κει και πέρα η άποψή του για όλα τα παιδιά της  ομάδας μου ξεκίνησε από μια κακοπροαίρετη διάθεση επειδή εγώ ήμουν ο προπονητής τους . Αυτό είναι ότι  χειρότερο θα μπορούσε να συμβεί σε 17χρονα και 18χρονα  παιδιά , που έφυγαν διακοπές και μετά από ένα μήνα καλούνται  να δοκιμαστούν στον υπέρτατο βαθμό προσπάθειας για  να αξιολογηθούν σαν άτομα και σαν σύνολο.
Σαν Αρειανός , σαν προπονητής αλλά και σαν υπεύθυνος άνθρωπος , ενημερώνω την διοίκηση του ΑΡΗ, η οποία τον επέλεξε και τον άφησε να χειρίζεται όλα τα θέματα εν λευκώ ,  ότι ο κύριος αυτός μ΄ αυτή του την συμπεριφορά δεν προσβάλει εμένα και τους ποδοσφαιριστές της ομάδας μας .  Προσβάλει  αυτούς που τον επέλεξαν γιατί απαξιώνει ποδοσφαιριστές του ΑΡΗ προκειμένου να ικανοποιήσει τον ατομικό του εγωισμό.
Το διοικείν εστί προβλέπειν . Μήπως έπρεπε να τα προβλέψετε αυτά;
Αγαπώ τον ΑΡΗ και εύχομαι να γίνει πάλι ο μεγάλος σύλλογος που ήταν πάντα.
Νίκος Πασιαλής».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου