ΥΜΝΟΣ ΔΙΓΕΝΗ

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Ο ΣΑΒΙΟΛΑ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΥΜΠΑΙΚΤΗ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΝ ΑΒΡΑΑΜ!!!!


Ο Αργεντινός επιθετικός είναι στον Πειραιά και οι εκατοντάδες οπαδοί του Ολυμπιακού αποθεώνουν τον Αργεντίνο.
Aποθέωση για τον Αργεντίνο από εκατοντάδες οπαδούς του Ολυμπιακού που βρέθηκαν στα γραφεία της ΠΑΕ για να τον δουν από κοντά. Από νωρίς το απόγευμα οι φίλαθλοι της ομάδας συγκεντρώνονταν και λίγο πριν την άφιξη του περισσότεροι από 2500 έδιναν γεύση από... Καραϊσκάκη. Ο Σαβιόλα με καθυστέρηση έφτασε στα γραφεία του Ολυμπιακού και ο κόσμος του... έδειξε την ατμόσφαιρα που θα επικρατεί τη νέα σεζόν. Στις 20.47 ο Σαβιόλα έφτασε και με κασκόλ του Ολυμπιακού έγινε δεκτός με συνθήματα όπως «Σαβιόλα, Σαβιόλα γ... όλα». Αποθέωση για τον Αργεντίνο φορ, ο οποίος κατευθύνθηκε αμέσως στα γραφεία για να υπογραψει το νέο του συμβόλαιο. Στις 20.53 ο Βαγγέλης Μαρινάκης έφτασε με τα πόδια και έγινε ένας μικρός πανικός με τον κόσμο να φωνάζει «Είναι τρελός ο πρόεδρος...». 
Ο Σαβιόλα θα υπογράψει συμβόλαιο διετούς διάρκειας και θα φορά πλέον την ερυθρόλευκη φανέλα με το Νο 9 στην πλάτη!
«Ευτυχισμένος»!
Στις 9.30 το βράδυ, ο Αργεντίνος σταρ βγαίνοντας από τα γραφεία του Ολυμπιακού κι εν μέσω επιδοκιμασιών από τους φίλους της ομάδας τόνισε: «Όλα πήγαν καλά και είμαι ικανοποιημένος που ήρθα στον Ολυμπιακό. Έχω όρεξη να γνωρίσω τους συμπαίκτες μου, να ξεκινήσω προπόνηση και να αγωνιστώ με την νέα μου ομάδα. Είμαι ευτυχισμένος που είμαι εδώ και περιμένω να ζήσω όμορφες στιγμές με τον Ολυμπιακό»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου