ΥΜΝΟΣ ΔΙΓΕΝΗ

Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

ΨΥΧΑΡΑ ΑΒΡΑΑΜ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ...ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΡΕ ΓΙΓΑΝΤΑ!!!!!!

 «Καμία επιπλοκή στον τραυματισμό του Αβραάμ» Avraam Papadopoulos · Αρέσει σε 8.898 άτομα
πριν από μία ώρα περίπου ·
Αποφασισμένος να μην τον… πάρει από κάτω είναι ο Αβραάμ Παπαδόπουλος, κάτι που φάνηκε ξεκάθαρα και από τα λεγόμενά του, μόλις πάτησε το πόδι του στην Αθήνα. «Θα ξεκινήσω άμεσα δουλειά για να επιστρέψω όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στα γήπεδα και πιο δυνατός», είπε μεταξύ άλλων!
Ό,τι δεν σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό. Κλισέ, που φαίνεται ωστόσο πως ισχύει στην περίπτωση του Αβραάμ Παπαδόπουλου… Ο διεθνής αμυντικός του Ολυμπιακού επέστρεψε σήμερα (09/06) το απόγευμα στην Ελλάδα, μετά τον τραυματισμό του στο χθεσινό ματς της Εθνικής με την Πολωνία, και κατά την άφιξή του στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» ξεκαθάρισε πως θα τα δώσει όλα για να αφήσει πίσω του αυτή την κακή στιγμή.
«Ήταν σίγουρα μια άτυχη στιγμή για μένα. Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο. Δεν γίνεται να κάνουμε κάτι. Θέλω να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο που μου συμπαραστάθηκε και μου ευχήθηκε τα καλύτερα. Θα μου λείψει πολύ το ποδόσφαιρο. Όμως θα ξεκινήσω άμεσα δουλειά για να επιστρέψω όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στα γήπεδα και πιο δυνατός», ήταν τα χαρακτηριστικά του λόγια.
Όσο για το πώς έγινε το… κακό; «Στην αρχή δεν το κατάλαβα το τι είχε συμβεί. Όταν μπήκα στον αγωνιστικό χώρο για δεύτερη φορά πονούσα όταν έκανα άλματα», σχολίασε ο Παπαδόπουλος και πρόσθεσε αναφορικά με το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της χώρας μας: «Δεν έχει σημασία που χτύπησα εγώ. Όλα τα παιδιά έδειξαν πως ακόμα και με 10 παίκτες έχουν ψυχή, πάθος και καρδιά. Έδειξαν πως μπορούν να πάνε ψηλά στο Euro».
«Ήταν μια άτυχη στιγμή για μένα. Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Θέλω να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο που μου συμπαραστάθηκε και μου ευχήθηκε. Θα μου λείψει το ποδόσφαιρο, αλλά θα ξεκινήσω άμεσα δουλειά για να επιστρέψω όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και πιο δυνατός.
Στην αρχή δεν το κατάλαβα αλλά όταν μπήκα για δεύτερη φορά και σε άλματα πονούσα.
Δεν έχει σημασία που τραυματίστηκα εγώ. Τα παιδιά έδειξαν και χθες πως και με 10 έχουν καρδιά και ψυχή και μπορούν να πάνε ψηλά στο Γιούρο».
3 · ·

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου