ΥΜΝΟΣ ΔΙΓΕΝΗ

Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Οι αποκαλύψεις του Κλάους!!!!!!!!!!!!!

  Οι αποκαλύψεις του Κλάους
 Ο διεθνής Λακκωματιώτης επιθετικός Στέφανος Κλάους Αθανασιάδης απάντησε σε ερωτήσεις φίλων του ΠΑΟΚ σε live chat της ιστοσελίδας  Sport24.gr για όλους και για όλα
Αναλυτικά τα όσα είπε:
Για τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ:
"Δεν έχω σκεφτεί προσωπικά ποια ομάδα θα ήθελα να αντιμετωπίσουμε. Αλλά για εμένα καλύτερο θα ήταν να παίξουμε εκτός έδρας. Θα δουλέψουμε πολύ στην προετοιμασία για να καταφέρουμε όσο το δυνατόν πιο έτοιμοι στα πρώτα ευρωπαϊκά παιχνίδια και να πετύχουμε το στόχο να μπούμε στους ομίλους".

Για τον ΠΑΟΚ:
"Όπως είπα και πριν ο ΠΑΟΚ κάθε χρόνο κάνει πρωταθλητισμό. Μακάρι μέσα στα επόμενα χρόνια να πάρει κάποιο Πρωτάθλημα. Για εμένα ο ΠΑΟΚ είναι όλη η ποδοσφαιρική μου ζωή. Είμαι από τα 8 μου στην ομάδα και σίγουρα νιώθω παρά πολλά".

Για τον Σαββίδη:
"Πιστεύω πως γι' αυτό το λόγο ήρθε στην ομάδα, για να τη φτάσει σε υψηλό ευρωπαϊκό επίπεδο".

Για το αν ήταν δίκαιη η κατάταξη στο πρωτάθλημα:
"Πιστεύω ναι, ήταν δίκαιη η κατάταξη, αν και θα ήθελα στην πρώτη θέση να βρισκόμασταν εμείς. Ο Ολυμπιακός είχε μια σταθερή απόδοση όλο το Πρωτάθλημα και γι' αυτό πήρε τον τίτλο. Μακάρι να γίνει πιο δυνατό και να παρουσιαστούν όλες οι ομάδες καλύτερες, αλλά αυτό που με απασχολεί κυρίως είναι να γίνουμε εμείς καλύτεροι".

Για τα τατουάζ:
"Το πάθος για τα τατουάζ το είχα από μικρός, δε μου ήρθε ξαφνικά όταν με έμαθε ο κόσμος. Το αν έχει αλλάξει ο χαρακτήρας μου μπορούν να το απαντήσουν οι άνθρωποι που βρίσκονται κοντά σε εμένα, εγώ προσωπικά δε βλέπω κάποια αλλαγή. Κάνω τατουάζ γιατί μου αρέσουν. Αυτό που έχω στο δεξί μου χέρι, που είναι το πιο μεγάλο και έχει περισσότερες λεπτομέρειες".

Για τον Λίνο:
"Είναι ένας σπουδαίος χαρακτήρας και σπουδαίος ποδοσφαιριστής. Έχει βοηθήσει πολύ όλα τα παιδιά στην ομάδα και συγκεκριμένα πολύ τους νεαρούς. Μακάρι να μείνει κι άλλο στον ΠΑΟΚ".

Για τον Σαλπιγγίδη:
"Ο Σαλπιγγίδης είναι ένας ποδοσφαιριστής που έχει βοηθήσει πολύ την ομάδα και εντός και εκτός γηπέδου. Έχει δεχθεί πολύ αρνητική κριτική και σίγουρα θα υπάρχει κόσμος που θα τον αποδοκιμάζει, αλλά και θα τον επικροτούν".

Για την προοπτική να παίξει στο εξωτερικό:
"Όπως είπα και πριν έχω συμβόλαιο. Αν μου έρθει κάποια πρόταση θα τη σκεφτώ σοβαρά, γιατί όπως είπα ο κάθε ποδοσφαιριστής θέλει να αγωνιστεί σε ένα πρωτάθλημα του εξωτερικού και νομίζω πως είμαι έτοιμος. Πιστεύω ότι στο γερμανικό πρωτάθλημα μπορώ να σταθώ καλά. Μου ταιριάζει περισσότερο".

Για τον τρόπο παιχνιδιού του:
"Πιστεύω πως πρέπει να βελτιώσω την υποδοχής της μπάλας εκτός περιοχής, αλλά και τη συμμετοχή στο δημιουργικό κομμάτι. Προσπαθώ καθημερινά μέσα στην προπόνηση να βελτιώνομαι στους τομείς που υστερώ και αυτό θα συνεχίσω να κάνω. Ποτέ δεν έχω μπει στη διαδικασία να με ρίξουν ψυχολογικά τα άσχημα σχόλια. Απλά αδιαφορώ".

Για την αντιμετώπιση του κόσμου μετά τα ματς:
"Ποτέ μέσα στο γήπεδο δε σκέφτεσαι το πως θα φύγεις από το παιχνίδι. Προσπαθείς να κερδίσει η ομάδα, αλλά γενικά δεν είναι ωραίο όταν τελειώνει ένα παιχνίδι να μπαίνεις στα αποδυτήρια και να έχεις στο μυαλό σου πως θα βγεις έξω".

Για το ότι ο ΠΑΟΚ δυσκολευόταν φέτος με πιο μικρές ομάδες από αυτόν:
"Οι ομάδες που είναι όχι της δυναμικής του ΠΑΟΚ λογικό είναι όταν παίζουν με το "Δικέφαλο" να παίζουν πιο κλειστά και η ομάδα δυσκολεύεται να παίξει καλό ποδόσφαιρο. Πέρσι η ομάδα έπαιξε πολύ καλό ποδόσφαιρο. Απλά δεν είχαμε τόσο μεγάλη σταθερότητα. Απλά θα επέλεγα την περσινή (σ.σ. σεζόν) γιατί πήγαμε μακριά στην Ευρώπη και δώσαμε σημαντικά παιχνίδια".

Για τον τρόπο παιχνιδιού του ΠΑΟΚ:
"Τα μεγάλα παιχνίδια που έχει κάνει η ομάδα έχει αγωνιστεί με έναν επιθετικό και πιστεύω πως αυτό είναι ένα σχήμα που ταιριάζει περισσότερο".

Για το θέμα προπονητή:
"Πιστεύω ότι ένας ξένος προπονητής θα ήταν κατάλληλος γιατί υπάρχει μεγάλη πίεση στην ομάδα".

Για το ότι είναι φίλος του ΠΑΟΚ:
"Κάποιες φορές παρεξηγείται από τον κόσμο".

Για τον πρώτο ημιτελικό με τον Αστέρα:
"Στην Τούμπα δε νομίζω ότι παίξαμε άσχημα, απλά ο διαιτητής επηρέασε το αποτέλεσμα. Στον επαναληπτικό δεν παρουσιαστήκαμε όπως έπρεπε".

Για το ότι ο ΠΑΟΚ δεν είχε... ψυχή σε κάποια ματς:
"Λείπει όντως η ψυχή, δεν την είχαμε σε σημαντικά παιχνίδια".


Για το αν ο Σαββίδης εφαρμίζει αυταρχικές μεθόδους διοίκησης:
"Εντάξει, είναι πρόεδρος, αυτός βάζει τα λεφτά και αυτός αποφασίζει".

Για το νέο σήμα της ομάδας:
"Πιστεύω πως είναι και τα δύο. Σίγουρα η ομάδα κάνει μία νέα αρχή, γι' αυτό άλλαξαν και το σήμα της ομάδας".

Για τον Γκαρσία:
"Θα βοηθήσει και εντός και εκτός γηπέδου, γιατί το να έχεις τόσο μεγάλες προσωπικότητες μέσα στην ομάδα σε βοηθάει πολύ"

Για το τι θα έκανε αν ο ΠΑΟΚ δεν είχε μεγαλομέτοχο:
"Όταν είχα ανανεώσει το τελευταίο συμβόλαιο, η ομάδα είχε όντως προβλήματα, αλλά εγώ επέλεξα να μείνω, αν και θα μπορούσα να φύγω. Αν κάποια στιγμή χρειαστεί να φύγω για το καλό της ομάδας, θα το κάνω".

Για το πριμ μετά την ισοπαλία με τον Ολυμπιακό στην Τούμπα:
"Το πριμ που πήραμε δεν ήταν για το αποτέλεσμα, αλλά για την εικόνα που έδειξε η ομάδα. Για το αν θα μας δώσουν πριμ ή θα μας βάλουν πρόστιμο αποφασίζει ο πρόεδρος".

1 σχόλιο: