Φάσεις και γκόλ:
Μόλις στο 7ο λεπτό φάουλ του Αποστολίδη, εδιωξε με γροθιές ο Παπαβασιλείου η μπάλα κόντραρε και στον Ορφανό και με αυτογκόλ έγινε το 1-0 σε μία ακίνδυνη φάση και σαν μην έφτανε αυτό, στο 14΄ μια εκτέλεση φάουλ του Βλάχου απο το κέντρο του γηπέδου η μπάλα έσκασε στο βρεγμένο τερέν βρήκε λίγο στον Ορφανό και αιφνιδίασε τον Παπαβασιλείου και εγινε το 2-0. Στο 26΄δυνατό σούτ του Δραγανίδη μπλόκαρε δύσκολα ο Χατζηνικολής. Στο 36΄ δυνατό σούτ του Γεωργιάδη η μπάλα στο αριστερό κάθετο δοκάρι του Χατζηνικολή . Στο 74΄ωραία πάσα του Γκουγκουλιά στον Παπαποστόλου ο τελευταίος πλασάρει πάνω απο τον τερματοφύλακα που μπλοκάρει με υπερένταση. Στο 86΄ φάουλ του Μιχάλη, καρφωτή κεφαλιά του Παπαποστόλου εγινε το 2-1. Στο 92΄μέγάλη ευκαρία με σουτ του Στασινόπουλου απέκρουσε με υπερένταση ο Χατζηνικολής.Με το σφύριγμα της λήξης του αγώνα ποδοσφαιριστές(Δρούζας - Φίλων- Σεφεριάδης- Σολακίδη- Σαουλίδης) αλλα και παράγοντες ορμηξαν στον Παπαποστόλου οπου δέχθηκε άνανδρα χτυπήματα μπροστά στην αστυνομία στούς διαιτητές και παρατηρητές αγώνα και διαιτησίας οι οποίοι "εκλεισαν" τα μάτια και δεν σημειώσανε τίποτα στο φύλλο αγώνα!!!!!
Οι Διαιτητές: Κοεμτζίδης, Καραμπουλάς, Θεοδώρου (ΕΠΣ Πιερίας)΄εδειξαν 6 κίτρινες κάρτες στον Διγενή (μάλιστα η αδικη κάρτα στον Παπαποστόλου του στοιχίζει 2 αγωνιστικές με Αγιονέρι και Ελευθερούπολη) και 2 κίτρινες στον Ακροπόταμο και μάλιστα ο ενας που την δέχτηκε ηταν αναπληρωματικός παίκτης στον πάγκο!!!!!! ενω έκλεισαν το Φ.Α. με την φράση "Καμία παρατήρηση"!!!!!!!Αυτά δεν γίνονται!!!!!!
Οι συνθέσεις:
Άρης Ακροποτάμου:
Χατζηνικολής, Φίλων, Δρούζας, Τσέπα, Σεφερίδης, Σολακίδης, Σαϊνίδης (72 Σάσσος), Καραγιαννίδης, Δούμπλατζης (70 Σαουλίδης), Βλάχος (82 Σακκόπουλος), Αποστολίδης.
Διγενής Λακκώματος:
Παπαβασιλείου, Λαμπερνάκης, Σαρακατσάνος (46 Λιόλιος), Τουλκερίδης (46 Στασινόπουλος), Σαραγιώτης, Ορφανός, Κωστικίδης (66΄ Γκουγκούλιας), Δραγανίδης, Γεωργιάδης, Μιχάλης, Παπαποστόλου.
![]() | |||
| "καμμία αλλη παρατήρηση" ΜΠΡΑΒΟ σας κ. Κοεμτζίδη |
![]() |



