ΥΜΝΟΣ ΔΙΓΕΝΗ

Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Καραγκούνης και επίσημα στον Άρη...

O  ΛΑΚΚΩΜΑΤΙΩΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΑΡΗ ΚΩΣΤΑΣ  ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ

Παίκτης του Άρη και επίσημα για την επόμενη σεζόν με την μορφή του δανεισμού από τον Ολυμπιακό θα είναι ο Βασίλης Καραγκούνης. Διαβάστε τι δήλωσε ο 19χρονος αμυντικός.
 Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Άρης αναφέρει: "Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Βασίλη Καραγκούνη. Ο 19χρονος πλάγιος μπακ (μπορεί να καλύψει με την ίδια ευχέρεια τόσο τη δεξιά όσο και την αριστερή πλευρά) βρέθηκε σήμερα το απόγευμα στα γραφεία της ΠΑΕ ΑΡΗΣ και υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με την ομάδα μας μέχρι το καλοκαίρι του 2014 με υποσχετική από τον Ολυμπιακό".

ΑΒΡΑΑΜ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ

ΑΒΡΑΑΜ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

O Λακκωματιώτης αρχηγός του Ολυμπιακού, Αβραάμ Παπαδόπουλος μίλησε για τις κακές εμφανίσεις των πρώτων φιλικών, τους αυτοματισμούς που αργούν να βγουν και τη μάχη που δίνει ο ίδιος για να επανέλθει στην πρότερη κατάστασή του.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Αβραάμ Παπαδόπουλος
Για την κατάστασή του μετά τον σοβαρό τραυματισμό που είχε υποστεί την περασμένη σεζόν:
«Η περασμένη χρονιά ήταν πολύ δύσκολη για εμένα και προσπαθώ μέσα από τη δουλειά να φθάσω στο επιθυμητό επίπεδο για να βοηθήσω την ομάδα όσο μπορώ. Εχω ακούσει κι εγώ πάρα πολλά. Οτι "δεν είναι έτοιμος", ότι "θα αργήσει". Εχουν έρθει στα αυτιά μου, τα έχω ακούσει κι εγώ. Δεν θέλω να πω πολλά σε αυτούς. Δεν θέλω να μιλήσω με ποσοστό πόσο έτοιμος είμαι. Εγώ δουλεύω καθημερινά για να μπορέσω να βοηθήσω την ομάδα. Δεν είμαι 100%, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να σταθώ, να αγωνιστώ και να βοηθήσω την ομάδα. Απλά νομίζω ότι ο χρόνος δουλεύει υπέρ μου εφόσον δεν έχω άλλον τραυματισμό και είμαι υγιής. Αυτό εύχομαι και στα άλλα παιδιά. Να έχουμε όλοι υγεία και νομίζω ότι με δουλειά και ταπεινότητα μπορούμε να φτάσουμε ψηλά και ομαδικά και ατομικά».
Για την κριτική που δέχθηκε η ομάδα για την εικόνα που παρουσίασε στα φιλικά προετοιμασίας:
«Μία ομάδα σαν τον Ολυμπιακό είναι δύσκολο να χάνει. Παίξαμε κάποια φιλικά που ήμασταν πολύ κακοί. Μέτριοι προς κακοί, η δική μου άποψη. Παρουσιάσαμε κάποια προβλήματα και είναι λογικό όταν βρισκόμαστε σε έναν τόσο μεγάλο σύλλογο να υπάρχουν οι γκρίνιες και οι προβληματισμοί. Προβληματισμός υπήρχε και από εμάς. Και για εμένα όχι τόσο για τα αποτελέσματα που είναι σημαντικά γι' αυτή την ομάδα και το ξέρω εγώ από την πρώτη στιγμή που ήρθα στον Ολυμπιακό, αλλά κυρίως γιατί δεν βγάλαμε κάποια στοιχεία που έπρεπε να έχουμε στο παιχνίδι μας. Εν συνεχεία πιστεύω ότι υπήρξε κάποια βελτίωση και ελπίζω η συνέχεια να είναι ακόμα καλύτερη για την ομάδα μας».
Για τη δουλειά που έγινε στην Αυστρία:
«Ηταν μία πολύ δύσκολη προετοιμασία και το θετικό ήταν πως δεν υπήρξαν σοβαρά προβλήματα τραυματισμών. Δουλεύουμε όλο αυτόν τον καιρό σκληρά, αλλά σίγουρα η ομάδα χρειάζεται δουλειά για να φτάσει στα επίπεδα που θέλει και ο κόσμος και εμείς, αλλά και γενικότερα όλη η οικογένεια του Ολυμπιακού. Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε έτσι ώστε να παρουσιάσουμε ένα καλό πρόσωπο με την έναρξη του πρωταθλήματος και εν συνεχεία η ομάδα να βγάλει και τους αυτοματισμούς και το καλό και θεαματικό ποδόσφαιρο που θέλουμε».
Για τον λόγο για τον οποίο οι Πειραιώτες επέλεξαν να δώσουν τόσο δυνατά φιλικά σε όλη την προετοιμασία:
«Χρειάζεται να γίνονται τέτοια παιχνίδια. Μην ξεχνάμε ότι παίζουμε στο Τσάμπιονς Λιγκ και είναι πολύ πιθανό να αντιμετωπίσουμε ακόμα πιο ισχυρές ομάδες. Ο Ολυμπιακός όλα αυτά τα χρόνια με όποια ομάδα και αν παίζει κοιτάζει να βγάζει μία καλή εικόνα, να παίρνει τα αποτελέσματα που θέλει και να κάνει τον κόσμο του χαρούμενο. Επαναλαμβάνω ότι φαίνεται πως η ομάδα θέλει ακόμα δουλειά. Νομίζω, όμως, ότι σιγά-σιγά αρχίζουμε και βγάζουμε και αυτοματισμούς και κάποια πράγματα που δεν υπήρχαν στην αρχή».

Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

ΕΠΟ: ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΤΗΣ Γ΄ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΠΟ ΧΟΡΗΓΟ, ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΠΑΠ!!!

Με νέα δεδομένα παίζουν μπάλα στην ΕΠΟ για το επερχόμενο πρωτάθλημα της Γ΄ ΕΘνικής στο χορηγικό κομμάτι. Με εμπορικές ομάδες πλέον στην κατηγορία, αναζητούν μεγάλο χορηγό ώστε να βάλουν χρήματα στα ταμεία που δεν αποκλείεται να αγγίζουν και το 1 εκατ. ευρώ.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως η δημιουργία Κυπέλλου Γ΄ Εθνικής έγινε με άξονα τα τηλεοπτικά δικαιώματα που πιθανότατα να φέρουν έσοδα έως και 250.000 ευρώ με ομάδες όπως η ΑΕΚ, η Λάρισα και ο Πανσερραϊκός.

Δεν περιμένουν όμως μόνο αυτό να γεμίσουν τα ταμεία, αλλά την ψάχνουν και για χορηγό πρωταθλήματος που υπό άλλες συνθήκες θα έβλεπαν με το κυάλι. Σύντομα θα σκάσει συμφωνία με εταιρία που θα φέρει μπόλικα ευρώ στην Ομοσπονδία και συνάμα μέρος αυτών θα δοθούν στις ομάδες της κατηγορίας ανάλογα με τα έσοδα των χορηγών, και θα μοιραστεί το ποσο σε όλες τις ομάδες.

Επιπλέον στην ΕΠΟ την ψάχνουν και για χορηγία από τον ΟΠΑΠ που σήμερα άλλαξε χέρια το μάνατζεμεντ και πέρασε στα ελληνοτσεχική κοινοπραξία Emma Delta στην οποία συμμετέχει ο Μελισσανίδης. Δεν αποκλείεται να υπάρξουν εξελίξεις και πάνω σε αυτήν την υπόθεση. Ευνοούν βλέπετε και οι συνθήκες που υπάρχουν σε ερασιτεχνικό επίπεδο πλέον με την παρουσία των ομάδων με ισχυρό brandname.

ΠΗΓΗ:mikriliga. com
Γ. ΦΩΣΚΟΛΟΣ
 

ΕΠΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ: ΣΤΙΣ 26 ΑΥΓ. ΟΙ ΚΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΩΝ & ΚΥΠΕΛΛΟΥ

EΠΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

Η Ε.Π.Σ. Χαλκιδικής ανακοινώνει στα σωματεία – μέλη της, ότι οι κληρώσεις των πρωταθλημάτων και του Κυπέλλου Χαλκιδικής για την προσεχή περίοδο 2013 – 2014, θα πραγματοποιηθούν στο «Café Bar Bistro Sante» στην κεντρική πλατεία των Νέων Μουδανιών, τη Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013 με ώρα έναρξης 20:30.
Πριν την έναρξη των κληρώσεων θα πραγματοποιηθούν οι απονομές των επάθλων της παρελθούσης περιόδου 2012 – 2013, στις πρωταθλήτριες ομάδες Α΄, Β΄, Γ΄ Ερασιτεχνικής, Νέων και Παίδων και σε όσες πέτυχαν τον προβιβασμό τους σε ανώτερη κατηγορία. Η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί με την απονομή τιμητικών πλακετών σε ανθρώπους και φορείς για την προσφορά τους στο ποδόσφαιρο του Νομού.
Σας περιμένουμε - στην είσοδο του καταστήματος με δυο δωρεάν προσκλήσεις για κάθε σωματείο και οι οποίες είναι μια ευγενική χορηγία της διεύθυνσης του «Café Bar Bistro Sante» - για μια όμορφη ποδοσφαιρική βραδιά.

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Θανάσης Λαμπερνάκης: Φόντα για την έκπληξη ο Διγενής Λακκώματος

Ο Θανάσης Λαμπερνάκης, που στο παρελθόν έπαιξε σε Ξάνθη, Αλεξανδρούπολη, Αιγάλεω, Λαμία, Οδυσσέα Αναγέννησης και πέρυσι Επανομή (συνολικά 180 επαγγελματικές συμμετοχές και 13 γκολ), τόνισε αρχικά στην ιστοσελίδα μας για το νέο κεφάλαιο στην καριέρα του: «Είχα προτάσεις και από άλλες ομάδες, αλλά για προσωπικούς λόγους ήθελα να είμαι κοντά στη Θεσσαλονίκη. Οι άνθρωποι του Διγενή με προσέγγισαν σωστά και ωραία, έδειξαν ότι με ήθελαν και με κάλυψαν στο οικονομικό. Διέκρινα οργάνωση και νοικοκυριό, ωραίο γήπεδο και βοηθητικό. Υπάρχουν υποδομές για τα δεδομένα της Γ΄ Εθνικής».
Για να συνεχίσει ο έμπειρος μέσος: «Σημαντικό ρόλο έπαιξε η παρουσία του Κοσμίν Μπαρκαουάν, έπαιξε σε υψηλό επίπεδο. Είναι νεαρός, φιλόδοξος και θα μας μεταδώσει τις γνώσεις και τις εμπειρίες του, ειδικά στους νέους. Ως τώρα το ρόστερ είναι νεανικό, αλλά τα ονόματα δεν μετρούν τόσο, όσο η θέληση και ο ενθουσιασμός. Είμαστε νέα ομάδα, θέλουμε χρόνο, αλλά έχουμε τις βάσεις για να αποτελέσουμε την ευχάριστη έκπληξη και να έχουμε μια καλή πορεία. Ειδικά με τις προσθήκες έμπειρων παικτών και τη στήριξη του κόσμου. Στη συγκεκριμένη κατηγορία θα υπάρξουν φέτος ιστορικές ομάδες, όπως ΑΕΚ, Λάρισα και Πανσερραϊκός».

ΠΗΓΗ:mikriliga.com
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Θ. ΨΥΧΟΓΙΟΣ

Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΑΡΛΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΗ ΣΤΟΝ ΔΙΓΕΝΗ ΛΑΚΚΩΜΑΤΟΣ

ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΗΣ ΕΠΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ο ΣΑΡΛΗΣ
Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΑΡΛΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΥ ΑΡΗ

Αλλο ενα ταλέντο στον ΔΙΓΕΝΗ ΛΑΚΚΩΜΑΤΟΣ. Πρίν απο λίγο η διοίκηση του Πέτρου Ρούζιου ανακοίνωσε την απόκτηση του 17χρονου κεντρικού αμυντικού Δημήτρη Σαρλή απο τον ΑΡΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ.

Παραμένει στον Διγενή Λακκώματος ο Χρήστος Στασινόπουλος!!!!!

ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
          Την ανανέωση της συνεργασίας του και με τον Χρήστο Στασινόπουλο ανακοίνωσε πριν απο λίγο ο ΔΙΓΕΝΗΣ ΛΑΚΚΩΜΑΤΟΣ. Ο 21χρονος μεσοεπιθετικός  συμφώνησε σε όλα με την  διοίκηση του Πέτρου Ρούζιου και θα προσφέρει για τρίτη χρονιά της υπηρεσίες του στην ομάδα της Χαλκιδικής στην Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ , που εξακολουθεί να υλοποιεί τον σχεδιασμό του με σταθερά βήματα με τεχνικό Ηγέτη τον Κοσμίν Μπαρκαουάν.
Παρά τις προτάσεις από ομάδες της Football League και Football League 2 που είχε ο Χρήστος Στασινόπουλος αποφάσισε να συνεχίσει την καριέρα του στον Διγενή Λακκώματος!!!!!!
         Ο 21χρονος άσος που ειχε αρκετές συμμετοχές στην Β΄ Εθνική με την ομάδα της ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ, θεωρείται μεγάλο ταλέντο, έχοντας την έφεση να αγωνίζεται σε παραπάνω από μία θέσεις και η παραμονή του στην ομάδα είναι καλό νέο για τον προπονητή Κοσμίν Μπαρκαουάν.
         Την  σεζόν 2011-12, ο Στασινόπουλος είχε 27 συμμετοχές (23 στο πρωτάθλημα με 5 γκόλ και 4 σε κύπελλο με 2 γκόλ) με την φανέλα του Διγενή, συμβάλλοντας στην πολύ καλή του πορεία στον 2ο όμιλο της Δ’ Εθνικής (Δευτεραθλητής) και την κατάκτηση του κυπέλλου στην Χαλκιδική. Την σεζόν 2012-13 είχε 22 συμμετοχές ( στο πρωτάθλημα με 3 γκόλ και  κύπελλο με 4 γκόλ) και πανηγύρισε την ανοδο του Διγενή στην Γ΄ Εθνική.
Ο Στασινόπουλος θα φοράει και την νεα χρονιά στην Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ την φανέλα του Διγενή

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

ΕΠΟ: Οι ημερομηνίες του Κυπέλλου Γ’ Εθνικής.

 Εικόνα για το άρθρο Οι ημερομηνίες του Κυπέλλου Γ’ Εθνικής
Υπό διαμόρφωση βρίσκεται ακόμη η προκήρυξη του Κυπέλλου Γ’ Εθνικής, ωστόσο απο το grandsport μάθαμε και σας ενημερώνουμε για τις ημερομηνίες που θα γίνουν οι αγώνες.
Η Επιτροπή Κυπέλλου της ΕΠΟ, σε συνεργασία με την Επιτροπή Γ’ Εθνικής, κατέληξαν στο χρονοδιάγραμμα της διοργάνωσης, προκειμένου να μην προκύψει πρόβλημα με τις αγωνιστικές του πρωταθλήματος.
Όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει, η σέντρα του Κυπέλλου θα γίνει την Κυριακή 15/9, μια εβδομάδα πριν την έναρξη του πρωταθλήματος. Το Κύπελλο θα βασιστεί στους ομίλους του πρωταθλήματος και τα παιχνίδια στις φάσεις των ομίλων θα είναι νοκ άουτ. Ακόμη δεν έχει αποφασιστεί αν από την προημιτελική φάση και μετά θα υπάρξουν διπλά παιχνίδια, στον δρόμο για τον τελικό. Από το χρονοδιάγραμμα προκύπτει ότι και τα παιχνίδια Κυπέλλου θα γίνονται Κυριακές, οπότε θα διακόπτεται σχεδόν μια φορά το μήνα το πρωτάθλημα της Γ” Εθνικής.
Αναλυτικά οι ημερομηνίες:
1η φάση: 15 Σεπτ. 2013
2η φάση: 13 Οκτ.  2013
3η φάση: 17 Νοε.  2013
4η φάση: 15 Δεκ.  2013
5η φάση: 26 Ιαν.   2014
6η φάση: 23 Φεβ. 2014

7η φάση: 13 Απρ. 2014

"ΠΑΡΟΙΚΙΑ" ΤΟΥ ΔΙΓΕΝΗ ΛΑΚΚΩΜΑΤΟΣ Ο ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΧΩΡΙΟΥ!!!!!!!

"

.....Και ο Στέλιος Γιαλετζής ο 5ος......

.....και ο Στέλιος Γιαλετζής στο Αγγελοχώρι!!!!!!

Τον πέμπτο ποδοσφαιριστή από το Λάκκωμα "ψώνισε" ο Κεραυνός Αγγελοχωρίου, που πριν λίγο συμφώνησε με Διοίκηση του Διγενή και τον 21χρονο αμυντικό Στέλιο Γιαλετζή. Ο νεαρός ποδοσφαιριστής που ξεκίνησε την καριέρα του από τις Ακαδημίες του Διγενή και απο 15 χρονών αγωνίζονταν βασικός στο Λάκκωμα οπου κατέκτησε το πρωτάθλημα αλλα και το Κύπελλο Χαλκιδικής!!!!! Στη συνέχεια αγωνίστηκε στην Δ΄ Εθνική με την ομάδα του Λακκώματος και φέτος είχε δωθεί με υποσχετική στον Διαγόρα Ν. Πλαγίων.
Ο Γιαλετζής είναι ο πέμπτος κατά σειρά ποδοσφαιριστής που μετακομίζει φέτος από το Λάκκωμα στο Αγγελοχώρι, καθώς προηγήθηκαν οι Κώστας Κανακάρης, Μπλέντι Λεσάι, Ντίνος Δοκλοδήμος και Βασίλης Χρυσοχοϊδης

ΣΤΟΝ ΠΑΟΝΕ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΟΥΡΚΑΣ

ΠΑΟΝΕ: Ενισχύει τα γκολπόστ με Μπούρκα

Στον ΠΑΟΝΕ θα συνεχίσει την καριέρα του ο έμπειρος τερματοφύλακας Βασίλης Μπούρκας, ο οποίος τα τελευταία δύο χρόνια αγωνιζόταν στο Διγενή Λακκώματος, όπου είχε διπλό ρόλο, καθώς εκτελούσε και χρέη προπονητή τερματοφυλάκων και κατέκτησε με την φανέλα της Χαλκιδικιώτικης ομάδας την μια χρονιά δευτερη θέση στο πρωτάθλημα της Δ΄ Εθνικής και Κύπελλο, και φέτος την ανοδο στην Γ΄ Εθνική.

Ο 35χρονος τερματοφύλακας κατάγεται από την Καστοριά, και ξεκίνησε την καριέρα του από τους «γουναράδες». Στη συνέχεια αγωνίστηκε σε Νάουσα (Β’ Εθνική), Νίκη Βόλου (Γ’ Εθνική), Ποντιακό Νέας Σάντας,  ΑΕ Αμπελοκήπων, Αχιλλέα Τριανδρίας, και Ένωση Συκεών. Εχει φορέσει τη φανέλα της Εθνικής ομάδας σε επίπεδο παίδων, νέων και ελπίδων, αλλά και της Ολυμπιακής Εθνικής ομάδας